måndag 25 juli 2011

Storstan

I går tog pappa mig på en cykeltur. Vi lånade farbror Johans jättecykel, så jag satt i fören med öppen mun hela vägen in till stan.. En o annan fluga men vad gör det!?


Vi köpte present till Johans 35 års dag och så fikade vi på Element, pappas gamla grannkafé.
Räksallad och latte. Mmmmmmm...




Sen drog vi vidare..



..till gungorna - och som vi gungade!













Väl hemma hittad jag Vera - som jag inte sett på hela dan. Som alltid innan läggdax gosade vi med Musse och Mimmi - som vi muser med varje kväll. ;)





Sen var det på med pyjamaserna och lite träning i vår nya rullator.

Heja Axel, fortare!



Jag kör ju för allt jag kan!





Hejdå!

Puss från oss!
A&V


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vad fint o roligt att se M&M i sängen :) Vi ses på torsdag - det ser vi mycket fram emot!! Kram Er&PO&To

    SvaraRadera