tisdag 30 augusti 2011

Vad gör vi?

Dålig uppdatering på bloggen - men vad gör vi då?

Hälsat på mormor och morfar i Mellbystrand. Kusinerna var på besök med söta Sara gillade inte kameran.



Här är jag Vera - får jag inte som jag vill blir jag sur. Och då blir jag så här bestämd...



Tjejerna, dvs Vera, mamma, Monica och Emma drog en dag till Hilleröd för att hälsa på Astrid och hennes söta mamma Anna.
Alla är vi nästan lika gamla!



Vi har även haft lite höstkänning - här där mamma satte på oss mössorna. Är jag söt?




Det vi gillar mest nu för tiden är att gå med gåvagnen - ibland med syskonlast som här!


Hejdå!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tack för inlägget! Det har vi väntat på! :) Vill även tacka för en super trevlig och god lunch i veckan! Kramar

    SvaraRadera