tisdag 10 januari 2012

Inskolning

Nu är vi full gång med inskolningen. Det går sakta framåt. Mamma o pappa trodde att vi skulle ha nytta av varandra och känna trygghet och så. Men det blev lite tvärtom. Så snart brorsan blir ledsen sympatiserar jag - och tvärtom. En ledsamhet i kanon, eller upphöjt till två - vilket man vill. Men vi har i alla fall avverkat ett par timmar under förra veckan - så nu kör vi på ett par timmar till denna vecka. Sen blir det på riktigt när jobbet kallar på pappa. Men det kommer gå bra. Fröknarna är snälla och allt är nytt och fint. Här är vi i lekrummet - jumboklossarna är mina favoriter!


Kolla vad duktig jag är! Jag vill bygga högt!


Högre än mig själv! Söta Kerstin hjälper till. Hon är längre och dessutom äldst på dagis.


Enda bilden på mig..söta Vera.


Axel lite trött efter en heldag på dagis - snutte ska med.


.. min snutte..


..ska med. Överallt.


Vera nöjer sig med ett snöre - än så länge iaf.


Vilken fin familj!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Så jäkla snygg morsa så man smäller av!! Inskolning är ju båda spännande och läskigt. Hoppas det går bra! Och att vi ses snart. Stpr kram!

    SvaraRadera