onsdag 6 april 2011

Vera kan sitta.....

....i vart fall någon sekund och med litelite halvstöd.... det räknar vi. :-)

Hon har länge övat sina magmuskler nu äntligen har dom blivit så starka så att det går att sitta lite! Magen har också blivit lite tjockare efter all mat och den hjälper fint till att ta emot!Morfar hjälper till med lite sit-ups innan jag ska visa vad jag kan!!


Här bullas det upp med kuddar, tror dom inte jag kan själv!?
Såja, nu är pyjamasen på så nu kan ni fotografera mig igen;-) Morfar, du behöver inte hålla mig i handen, jag fixar det!!
Sådär ja, här sitter jag :-)!!
Titta! Mamma hinner varifall ta två kort, så visst sitter jag:-)
Lite stöd av ett finger och sen blir det vila.

Hallå ja, mig glömmer ni väl inte nu bara för att syrran kan sitta!? Jag kan annat som tex armhävningar;-)

Studera med mina figurer i babygymmet..:-)

...och vara väldigt söt när jag sover!

Puss och kram från Vera o Axel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar