torsdag 5 maj 2011

Majskrokar

Ja då har vi äntligen fått smaka på dom omtalade majskrokarna!! Axel provsmakade på Valborg men Vera var lite mer fundersam...

Hallå brossan, vad är detta för torr leksak vi fick?
Jasså du käkar på den?!

Nej, jag fortsätter nog läsa min tidning.....

Ah, den var ju inget kul, jag slänger den på golvet!

Den kom upp igen.......

Nu får jag testa - vad kladdig men det är ju kul och det var faktiskt gott!!

Det är mycket aktivitet på golvet nu och ibland blir det lite fel.......



Vi fortsätter att sponsra Polaren & Pyret och när vi har dom kläderna blir vi alltid lite extra glada och söta eller vad säger ni?


Vi håller handen både innan, under och efter middagen:-)
Söta och glada vi!!

Snart kommer mamma och pappa berätta lite mer om våra personligheter som allt tydligare börjar framträda....missa inte det!
Puss och kram
Axel och Vera

1 kommentar:

  1. Haha jag veeeet. Ibland kan man slänga en sak 10 gånger i golvet men den kommer ändå upp igen. Men tur att du testade till slut för de är ganska goda. Fast jag har förstås förätit mig på majskrokar nu och övergått till Mariekex. Inte lika "nyttigt" så jag får det inte så ofta men håll i hatten vad gott när ni får testa det. MUMS! Kram på er

    SvaraRadera