måndag 30 maj 2011

Vera-dagen!!

Idag är det Vera-dagen och vi tänkte bjuda på en bildkvalkad på vår söta, glada, pladdrande och helt underbara lilla dotter!!
Oftast en liten solstråle med ett leende på sina läppar!!
Får panik av huvan.....

...den måste av!!!!

Älskar att ha ALLA leksaker samtidigt!!

Munnen är öppen när jag koncentrerar sig....märkligt mamma gör likadant!!
Nej, nu är alla leksaker borta - blir galen!!
Jag är inte på humör för fotografering.....
nej, sluta tack!
ok, jag börjar se sur ut.....
kniper med ögonen allt jag kan......
KAN DU SLUTA!!!!
Jag gillar att dreggla och min napp är så fantastiskt god!!SÖTASTE tjejen i världen tycker mamma och pappa!! :-)

2 kommentarer:

  1. Gulle Vera! ;-)
    Tack för en härlig kväll i lördags!
    Casper säger Lasse mest hela tiden..tror han fått en ny idol! P&K

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med - SÖTASTE VERA!! Hoppas vi får se er snart! STOR KRAM Erika

    SvaraRadera